Teatrul cu emoţie şi depăşirea limitelor | Diana Giubernea | TEDxConstanta

"Mi-e frică, mi-e frică, mi-e frică, aste este, înainte!" Într-un talk emoţionant, Diana Giubernea povesteşte cum emoţiile noastre fireşti fac parte din natura umană şi că acestea pot fi folosite spre a îndeplini obiective măreţe. Arta dramaturgiei capătă valenţe emoţionale fără precedent prin prisma experienţei acestui vorbitor. "Omul devine cu adevărat om atunci când îşi asumă întreaga răspundere pentru ceea ce este: ăsta e primul curaj, cel mai mare curaj." Osho Diana Giubernea iubeşte tot ce o înconjoară şi încearcă să dea cât mai multă iubire şi armonie nu doar pe scena teatrului, ci şi pe scena vieţii. "Marea, nisipul, scoicile, albatoşii sunt toţi în porii mei, pentru că primea mea respiraţie a fost… briza mării. M-am născut în Constanţa şi chiar dacă stau mai mult în Bucureşti, briza mării persistă în nările mele. Am terminat Academia de Teatru şi Film I.L. Caragiale, secţia Actorie, la cls. Prof. Alexandru Repan şi m-am născut a doua oară. Şi de atunci am început să dau şi eu naştere multor copii, aşa-mi numesc eu rolurile. Sunt copii din sângele meu, din lacrimile mele, din bucuriile mele, visele mele, din iubirea mea pentru iubire." This talk was given at a TEDx event using the TED conference format but independently organized by a local community. Learn more at http://ted.com/tedx

Comments